Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden via PostNL met trackingcode. U krijgt van ons een mail met trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen. Producten die (tijdelijk) niet op voorraad zijn hebben een langere verzendtijd. 

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Wij hanteren een standaard bedrag van 5,95 euro voor bestellingen onder de 50 euro, boven de 50 euro betaald u geen verzendkosten. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling onder de 50 euro zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Tevens is het mogelijk om uw pakket extra te verzekeren tegen beschadiging of diefstal. 

Ook is het mogelijk om uw bestelde ventilator bij ons in de winkel op te halen. Houdt u er rekening mee dat wij niet altijd alles op voorraad hebben. Als wij het product naar onze winkel laten komen, dan duurt dit gemiddeld 2 tot 3 werkdagen.  Wij nemen vervolgens met u contact op zodra het door u bestelde product bij ons in de winkel ligt. 

Circa 90% van alle bestellingen verlopen volgens schema en worden op tijd bezorgd. Soms gebeurt het dat uw pakket iets langer onderweg is. Dit kan komen door drukte bij PostNL of door weekend en feestdagen. Mocht u twijfelen of uw pakket onderweg is, of heeft u hem na 6 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op! 

Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden. Tevens gebruiken wij ook dozen die wij binnen krijgen om te verzenden. Hiermee tonen wij aan dat wij ook milieubewust zijn! 

Retour zenden van een product is geen enkel probleem, mits dit binnen 14 dagen is. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn dan kunt u contact met ons opnemen. Wij sturen u dan een herroepingsformulier op. U vult deze in, voegt hem toe aan het pakket en u zendt het geheel retour. Wij zorgen op onze beurt dan weer voor een goede afwikkeling. 

Mocht er onverhoopt een door u besteld product helemaal uitverkocht zijn, dan nemen wij contact met u op om te kijken naar een alternatief of retourstorting van het door u betaalde bedrag.